Staffan Heimerson har fått sparken av Aftonbladet och gråter ut i Expressen
Staffan Heimerson har jobbat från och till på Aftonbladet i 62 år. Nu får han sparken. Vad är problemet? Hur många andra yrken har arbetare som får tillgång till en miljonplattform att gråta ut på? Det här är alltså inte en debattartikel, utan en kulturtext. Hela Heimersons text är dessutom full av självförhärligande minnen, plus… Läs mer »