SVT behandlar ”uppemot 30 grader” som om det vore ett samhällsproblem
Nu i helgen ska det tydligen bli varmt, uppemot 30 grader kring fjollträsk. Vad är problemet? Skönt sommarväder presenteras som hot och problem. Man kan märka hur fånigt det blir då en chefläkare i Region Stockholm ger tips som: – Drick mycket och ha rätt kläder. – Svalkande dusch kan vara skönt. – En urvriden… Läs mer »